با یک سینک کوچک ظاهری تازه داشته باشید

حمام شما ممکن است بزرگ نباشد، اما می‌خواهید آن را باز کنید و به آنهایی که وارد می‌شوند کمی فضا بدهید. یک سینک کوچک می تواند راه حل فوق العاده ای باشد. به اندازه کافی بزرگ است که کسی بتواند دندان های خود را مسواک بزند، صورت و دست های خود را بشوید، اما فضای زیادی را اشغال نمی کند. با یک سینک کوچکتر، می توانید فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید یا فقط یک منطقه باز در اطراف آن داشته باشید.
بالا رفتن از دیوار
اگر ایده فضای باز در اطراف سینک کوچک را دوست دارید، یکی را در نظر بگیرید که دیواری است. این یک ظاهر سرگرم کننده و درجه یک است که ظاهر حمام شما را ارتقا می دهد. مطمئن شوید که از براکت های ایمن استفاده می کنید و دستورالعمل های این نوع نصب را دنبال کنید. مهم است که آن را در یک راستا قرار دهید، بنابراین از یک سطح استفاده کنید.
نوع دیواری که دارید می‌تواند بر آنچه که برای محکم کردن آن استفاده می‌کنید تأثیر بگذارد. انواع مختلف مواد با محصولات و ابزارهای مختلف کار می کنند. بهتر است قبل از شروع کار با آنها آشنا شوید. شما همچنین می توانید یک پیمانکار استخدام کنید تا سینک کوچک را برای شما نصب کند تا با هیچ یک از این جزئیات مشکلی نداشته باشید.
فضای کابینت
آیا به دلیل نداشتن فضای کافی کابینت یا پیشخوان در حمام خود ناامید می شوید؟ با طراحی سینک کوچک، می توانید فضای بیشتری را به هر دو قسمت اضافه کنید. از آنجایی که سطح کاسه سینک هم از نظر عمق و هم از نظر عرض کوچک است، می‌توانید کابینتی مناسب در اطراف آن تهیه کنید که فضای ذخیره‌سازی زیادی دارد. آن کشوها و کابینت ها نه تنها به عقب تر می رسند، بلکه عمیق تر نیز خواهند شد.
در نتیجه فضای بیشتری برای وسایلی که باید در آنجا داشته باشید می شود. با یک سینک کوچک، فضای پیشخوان بیشتری دارید که می‌توانید آیتم‌ها را در آن نمایش دهید، ابزارهای گرم‌کننده مو را قرار دهید و خیلی چیزهای دیگر. در مورد عملکردهای رایجی که باید بتوانید در آن اتاق خانه خود انجام دهید فکر کنید و از آنجا بروید.
طراحی گوشه

شاید شما ظاهر طراحی گوشه را دوست داشته باشید. با طرح های کوچک سینک، می توانید سینکی را تهیه کنید که به راحتی به نظر می رسد و در آن جا می شود. همچنین می‌تواند آن را بزرگ‌تر نشان دهد تا احساس نکنید که همه آن را در یک ناحیه فشرده کرده‌اید. طراحی گوشه به طور فزاینده ای محبوب می شود و می تواند ظاهری شیک به حمام شما ببخشد.
قیمت گذاری
قیمت ها برای چنین محصولاتی بسته به برند، اندازه، موادی که از آن ساخته شده و جایی که آن را خریداری می کنید متفاوت است. وقت خود را صرف خرید کنید تا آنچه را که دوست دارید پیدا کنید و بهترین قیمت را برای آن بیابید. به دنبال محصولی باشید که از مواد بادوام ساخته شده است تا به راحتی آسیب نبیند یا ترک نخورد. آنهایی که گارانتی دارند اغ سینک ظرفشویی اخوان If you need any kind of information on this article related topic click here:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *